martes, 1 de mayo de 2018

Comentari d'anunci

Primer anunci



  • Nom del producte: Cola Cao 0
  • Què és el producte? Cacao en pols sense sucres
  • Target / target econòmic: Aquella gent que ja prenia Cola Cao i la gent que no pot menjar sucre
  • Recursos publicitaris:    -Destacar allò positiu
                                                 -Patriotisme
                                                 -Informació incompleta
                                                 -Natura, salut
                                                 -Slogan
                                                 -Jingle
                                                 -Imatge de marca
  • Què et ven realment? Que el producte no porta sucre



Segon Anunci




  • Nom del producte: Ujoby
  • Què és el producte? Web online de compravenda de productes de segona mà
  • Target / target econòmic: La gent que compra i ven per internet
  • Recursos publicitaris:                     -Solució senzilla
                                                                 -Humor
                                                                 -Slogan
                                                                 -Jingle
                                                                 -Imatge de marca
                                                                 -Punk marketing
  •   Què et ven realment? Que fins i tot la gent gran pot comprar i vendre coses de segona mà.




Tercer anunci



  • Nom del producte: Tempur
  • Què és el producte? Un matalàs
  • Target / target econòmic: Tot aquell que no pot dormir bé a causa del seu matalàs./ Els adults
  • Recursos publicitaris:                             -Destacar allò positiu
                                                                          -Adaptar-se a les necessitats
                                                                          -Magnificar problemes
                                                                          -Jingle
                                                                          -Imatge de marca

  •  Què et ven realment? Que el matalàs s'adapta al teu cos


No hay comentarios:

Publicar un comentario